Mijn eerste jaar UWC in 25 foto’s

Norway, made by Balder

Flekke,  Norway

Met nog maar anderhalve week te gaan hier op campus ik besloot terug te kijken op dit jaar aan de hand van 25 foto’s, misschien niet de mooiste foto’s of spannendste gebeurtenissen, maar wel foto’s waar ik een goede herinnering bij heb! De introfoto is gemaakt door Balder  (Norway) tijdens de winter.

Met Mariana (Venezuela) | 22 augustus 2014, made by Klara Eriksson

Met Mariana (Venezuela) | 22 augustus 2014, made by Klara Eriksson

1. De eerste foto is een foto gemaakt 4 dagen na aankomst op campus. Ik vind dit een echte UWC foto en het is zo leuk want Mariana (Venezuela) en ik zijn nog steeds goede vrienden en hopelijk worden we kamergenootjes volgend jaar! Foto gemaakt door Klara (Zweden)
Klik hier voor de blogpost met deze foto.

26 augustus 2014

26 augustus 2014

2. Dit is een foto van het kampvuur dat o.a. Mar en ik hebben georganiseerd in introweek. Het was om onze laatste ‘vrije’ avond te vieren en het was erg erg leuk! (:
Klik hier voor de blogpost met deze foto.

Fjord bekijken met Carsten | 8 september 2014

Fjord bekijken met Carsten | 8 september 2014

3. Carsten en ik zijn vrienden geworden doordat we de fjord hebben bekeken op deze manier en daarom vond ik deze foto wel zo toepasselijk. Dit is niet de eerste keer dat we op deze manier naar de fjord keken, we doen het regelmatig. De fjord is op z’n mooist als je er met je rug naar toe gaat staan en door je benen kijkt. Je krijgt een perfecte spiegeling en vergeet wat realiteit is en wat de weerspiegeling is.
Klik hier voor de blog met deze foto.

Roses are red, violets are blue. So is my flag, which is colonizing you.

Roses are red, violets are blue. So is my flag, which is colonizing you.

4. Audities voor de First Years Show, erg mooie foto want Elliot (Verenigd Koninkrijk) is zo nationalistisch als het maar kan en hij kon het niet uitstaan dat Nederland nooit een kolonie van de UK is geweest, gnegne. Foto gemaakt door Daniel (Colombia)
Klik hier voor de blog over de First Years Show

DUTCHIES!! | 21 september 2014, gemaakt door Balder

DUTCHIES!! | 21 september 2014, gemaakt door Balder

5. Natuurlijk moest deze foto er tussen zitten! Het was op Peace One Day met de Dutchies, ik hou van ze, ik hou van Dutch gatherings en ik hou van onze nationalistische spirit. Foto gemaakt door Balder (Noorwegen)
Klik hier voor de blog met deze foto.

Fun Run

Fun Run

6. Ik heb geen idee wanneer de Fun Run was, maar deze foto is zo cool dat ik hem er wel even tussen moest zetten! We moesten naar Flekke rennen/lopen/kruipen en op deze foto lopen (v.l.n.r.) Cheyenne (Canada – met de Deense vlag), Aya (Libanon/Palestina), Irine (Zuid Sudan), Nina (Noorwegen) en ik naar Flekke. Foto gemaakt door Klara
Klik hier voor de blog met deze foto

Met Katrine! | 5 oktober 20147. Kayak PBL! Een paar dagen lang in oktober hebben we een (zware) kajaktocht gemaakt. Het was ontzettend gaaf! Op deze foto sta ik met Katrine (Denemarken), maar ik twijfelde erg tussen deze foto en de groepsfoto, die is ook erg cool. Foto gemaakt door Cheyenne
Klik hier voor de blog over deze PBL.

Noorderlicht | gemaakt door Marco

Noorderlicht | gemaakt door Marco

8. DE Noorderlicht foto van dit jaar, denk ik. Noorderlicht is geweldig, amazing, ik ben er telkens weer sprakeloos van. Wauw! Foto gemaakt door Marco (Italië)
Klik hier voor de blog met deze foto.

Italy 2014 <3

Italy 2014 ❤

9. Vier mensen die elkaar niet eens zo heel heel heel goed kennen (we waren wel vrienden, maar na deze reis zijn we veeeeel closer geworden) hebben het idee om naar Italië te gaan. Niemand gelooft hun, dus ze besluiten hun plan door te drukken. Dus, in de November Break 2014, gingen die vier vrienden vanuit Noorwegen en hebben ze daar een crazy week beleefd. (:  Ik was een van die vier mensen, de anderen waren (v.l.n.r.) Carsten (Noorwegen), Philip (Canada/China/Noorwegen) en Siri (Noorwegen). Foto gemaakt door een random Aziatische toerist
Klik hier en hier voor de twee blogs over Italy trip.

Asian show, with Veronika! | 22 November 2014, made by Gautham

Asian show, with Veronika! | 22 November 2014, made by Gautham

10. Een foto van Veronika (Zweden/Polen) en mij vlak voordat de Asian Show begon. Foto gemaakt door Gautham (India)
Klik hier voor de blog met deze foto

fire made by marco

11. Vuur om Kerst in te luiden. Erg gek, want we vierden het vóór 5 december.. Maar oké, niemand, behalve de Nederlanders, viert Sinterklaas. Foto gemaakt door Marco

Klik hier voor de blog met deze foto

NH203

NH203

12. Christmasdinner, een foto met mijn kamer. We hebben een moeilijk, maar uiteindelijk goed jaar gehad samen. V.l.n.r. Dasha (Rusland), ik, Aya, Désirée (Congo) en Nina.
Klik hier voor de blog met deze foto

De Harde Kern is back!

De Harde Kern is back!

13. Winterbreak! Samen met Victorine (UWC Maastricht), Floyd (UWC Costa Rica) en Eva (UWC Costa Rica) naar Maastricht.
Klik hier om mijn blog daarover te lezen

Ally picture. France (Emma), Germany (Veronika), Ukraine (Antonia) and UK (John)

Ally picture. France (Emma), Germany (Veronika), Ukraine (Antonia) and UK (John)

14. MUN allies, v.l.n.r. ik, Veronika, Antonia (Oostenrijk) en John (Kenia).
Klik hier om alles over de MUN en First Aid PBL te lezen

How to be Chinese? Chinese photofaces. Fan Fan (Chinese teacher) 10 - Pablo (Costa Rica) 9 - Nina 6 - Carsten (Norway) 5 - Emma 4 - Katrine (Denmark) 3 - Siri (Norway) 2 - Anna (Hong Kong) 1 - Elliot (Hong Kong) 9 - Patrick (China) 8 - Mohammed (Iraq) - Daniel (Colombia) 9

How to be Chinese? Chinese photofaces. Fan Fan (Chinese teacher) 10 – Pablo (Costa Rica) 9 – Nina 6 – Carsten (Norway) 5 – Emma 4 – Katrine (Denmark) 3 – Siri (Norway) 2 – Anna (Hong Kong) 1 – Elliot (Hong Kong) 9 – Patrick (China) 8 – Mohammed (Iraq) – Daniel (Colombia) 9

15. Chinees New Year, verder geen commentaar. Dit is UWC.
Klik hier voor de blog met deze foto

Made by Rachel (Hong Kong)

Made by Rachel (Hong Kong)

16. Skiweek!!! Oh wat was het leuk!!! (: Foto gemaakt door Rachel (Hong Kong)
Klik hier voor de blog over skiweek

Another grouppicture (:

Another grouppicture (:

17. Duidelijk een van de hoogtepunten dit jaar was Ridderrennet. Wat was dat een geweldige week! ((:
Klik hier en hier voor de blogposts over Ridderrennet

Hiking, made by Sara (Sweden)

Hiking, made by Sara (Sweden)

18. Deze foto is symboliseert het weer in Noorwegen en de friluftleve (vrijluchtleven) – cultuur in Noorwegen. Foto gemaakt door Sara (Zweden)

Dinner with the Council of the school! With Cheyenne (Canada) and Anna (Iceland) made by Klara (Sweden)

Dinner with the Council of the school! With Cheyenne (Canada) and Anna (Iceland) made by Klara (Sweden)

19. Een foto met Cheyenne en Anna (IJsland) by een diner met de Council van de school. Erg formeel, erg leuk. Een van de eerste voordelen van de Student Council (: Foto gemaakt door Klara

Family <3

Family ❤

20. De mensen hier. Uiteindelijk maken de mensen de plaats!

Norway House Yearbook picture!

Norway House Yearbook picture!

21. Norway House!! Met trots mag ik mezelf vertegenwoordiger noemen van dit gekke bij elkaar geraapte zooitje in Norway House.

HOLI 2015 taken by Anna (Iceland)

HOLI 2015 taken by Anna (Iceland)

22. Holi, het was cool, het was kleurrijk, het was koud. Foto gemaakt door Anna (IJsland)

klara and Emma in Nesholmen

23. Nesholmen!! Een erg erg gave ervaring! Foto met Klara, gemaakt door iemand anders ❤
Klik hier voor de blog over Nesholmen

11181944_929977143733999_8167337643361829714_o

24. May Day Hike, een waanzinnige ervaring, opnieuw. Ook erg coole foto. Foto gemaakt door Marco

Klik hier voor de blogpost over May Day

1598530_941191705945876_82589209729715455_o

25. De laatste foto is afgelopen zondagavond genomen in Svanøy. Ik ga erg nog een blog over schrijven, maar dit is alvast een foto van Balder, Marco en mij zittend in de voorkant van een tractor (:

Dit was mijn jaar tot nu toe. Nog anderhalve week te gaan en ik ga zeker niet stil zitten! Vanavond gaan we waarschijnlijk met een hoop mensen bij Carsten in de kamer intrekken omdat slapen echt verschrikkelijk is sinds de second years weg zijn. Gisteravond sliepen er een paar mensen in mijn kamer (Carsten sliep in een kast. We hebben namelijk mijn bed leeg gehaald en mijn matras in de kast gestopt dus daar hebben we nu een bed. Nina slaapt in Aya’s bed en ik in Dasha’s bed, het is erg gek..) Verder zijn de kampeerplannen bijna klaar!

Tot snel! Volgende keer zal ik echt wat over graduation vertellen 😉

Emma

2 thoughts on “Mijn eerste jaar UWC in 25 foto’s

Leave a Reply

