Eindexamens, ik?!

Flekke, Noorwegen

Lieve mensen die dit lezen,

Een hele korte post vanuit een warm en zonnig Flekke. Vast niet zo warm als in Nederland, maar toch zeker 21 graden Celsius vandaag! Op dit moment schijnt de zon nog volop (realiseer je je dat het bijna 10 uur is, ‘s avonds) en de zon gaat voorlopig ook nog niet onder.

Wat is er gebeurd sinds mijn laatste post? Ik ben 18 geworden, ik heb geleerd, de zon is gaan schijnen en ik ben begonnen met mijn eindexamens. Ta ta ta taaa *duistere stem*. Ik, kleine Emma, die nog zo op keek naar de zesde klassers, ja, die Emma, die doet nu eindexamen. Engels en biologie zitten er al op. Morgen Spaans en wiskunde.

Aan de linker kant zie je een elleboog, dat is die van mij. Woehooe. Tijdens English exams

En dan nog een foto van het mooie weer vandaag. Iedereen zit buiten, ligt in de hangmat, leert in het gras en zwemt in de fjord. Ik hou van mooi weer (:

Als laatste hebben we vandaag het jaarboek gekregen en ik zal jullie een paar foto’s laten zien uit het jaarboek waar ik op sta. De mainfoto is gemaakt door Anna (Iceland).

Mijn mainfoto gemaakt door Anna (Iceland)

Mijn mainfoto gemaakt door Anna (Iceland)

Climbing inn introweek. Balder (Noorwegen)

Climbing inn introweek. Balder (Noorwegen)

First Aid Team. Balder (Noorwegen)

First Aid Team. Balder (Noorwegen)

Norway House. Khorshid (Iran)

Norway House. Khorshid (Iran)

Student Council. Anna (Iceland)

Student Council. Anna (Iceland)

Nu ga ik even douchen en dan naar Carsten en Tao die een brownie aan het maken zijn. Daarna lekker naar bed. Morgenochtend om 8 uur zit ik in de Høegh mijn Spaans exam te maken.

Tot snel!

One thought on “Eindexamens, ik?!

  1. Astrid Donders says:

    He Emma, heel veel succes met je examens! Wij duimen voor je! Mooie foto’s zeg.. Zal niet makkelijk zijn straks om daar weg te gaan.

Leave a Reply

